Na tej stronie stosujemy pliki cookies. Z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach nie zbieramy w sposób automatyczny żadnych informacji. | Czytaj politykę cookies

zamknij

ZWROTY ZAKUPIONYCH ARTYKUŁÓW

Chcesz dokonać zwrotu zakupionych materiałów językowych w myśl przysługujących praw konsumenta lub ustaliłeś z nami inne indywidualne warunki zwrotu bądź wymiany?

Jak pakować?

Pamiętaj, aby na okoliczność odsyłki zabezpieczyć zwracane artykuły z co najmniej z taką samą starannością, z jaką my zabezpieczyliśmy paczkę wysyłając ją do Ciebie. Możesz w tym celu wykorzystać nasze opakowanie lub posłużyć się innymi materiałami, które masz w domu, na przykład czystymi kartonami, pudełkami, czy foliami po innych produktach.

Czy wystarczy koperta? Może bąbelkowa?

Radzimy, abyś unikał miękkich i nieusztywnionych opakowań takich jak zwykłe koperty papierowe lub bąbelkowe, gdyż w większości przypadków nie chronią one należycie książek, gier edukacyjnych czy plakatów przed uszkodzeniami transportowymi, na przykład zagięciami narożników bądź wgnieceniami - bywa, że tego rodzaju uszkodzeń nie sposób stwierdzić na podstawie stanu koperty, przez co w momencie doręczenia możemy nie mieć podstaw by sądzić, że zawartość jest uszkodzona i tym samym przesłanek do zgłoszenia doręczycielowi uszkodzenia.

Standard i obowiązek

Zadbaj o to, aby zwracany towar wrócił na naszą półkę magazynową w takim stanie, w jakim Ty sam chciałbyś go otrzymać zamawiając go ponownie. Pamiętaj, że w myśl przysługujących praw konsumenta powinieneś doręczyć do nas zwracane materiały w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), a zatem o ile na przykład bez obaw możesz ściągnąć folię ochronną z książki w celu zapoznania się z nią, to książka nie powinna posiadać zabrudzeń, zagiętych rogów, czy załamań na okładce innych niż wynikających z otwierania książki, a w przypadku dokonywania odsyłki na Tobie będzie spoczywała odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.

Jaką firmą wysłać?

Do Ciebie należy też wybór przewoźnika, możesz więc skorzystać z usług poczty lub dowolnej firmy kurierskiej. Dla swojego bezpieczeństwa unikaj jednak wysyłania zwrotów przesyłkami nierejestrowanymi.

Co dołączyć do przesyłki?

Abyśmy szybciej mogli zidentyfikować Twój, zwrot do paczki włóż kartkę z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia, ewentualną kopią korespondencji mailowej i formularzem odstąpienia od umowy (jeśli ma zastosowanie), a także dołącz paragon fiskalny. W przypadku zakupów na fakturę podaj jej numer.

Jak sprawdzamy zwroty?

W celu zachowania wysokich standardów obsługi zwrotów wszystkie paczki od doręczycieli przyjmujemy, otwieramy i sprawdzamy w przestrzeni monitorowanej przez kamery monitoringu, a ewentualne uszkodzenia towarów stwierdzone po otwarciu przesyłki są dokumentowane.

Zajrzyj do regulaminu

Przed przystąpieniem do zwrotu koniecznie zapoznaj się z regulaminem, w którym znajdziesz informacje dotyczące ustawowego prawa odstąpienia od umowy, a także gwarancji i reklamacji.

Masz pytania?

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.