Na tej stronie stosujemy pliki cookies. Z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach nie zbieramy w sposób automatyczny żadnych informacji. | Czytaj politykę cookies

zamknij
  • -6%

Generador de preguntas - gra językowa

27,25 zł Zniżka 6%
28,99 zł

Gra do ćwiczenia budowania pytań w języku hiszpańskim w postaci kostek edukacyjnych, do nauki słownictwa i komunikacji, przeznaczona dla dzieci, młodzieży i dorosłych, poziom początkujący i średnio zaawansowany, do wykorzystania w szkole podstawowej, liceum, szkołach językowych i w nauce indywidualnej.

Ilość
dostępne

  • Wysyłka w 24h  (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) Wysyłka w 24h (z wyjątkiem dni wolnych od pracy)
  • 11,90zł paczkomat, 13,90zł kurier DPD lub Pocztex 11,90zł paczkomat, 13,90zł kurier DPD lub Pocztex
  • Darmowa wysyłka od kwoty 220zł Darmowa wysyłka od kwoty 220zł
  • Bezpieczne pakowanie Bezpieczne pakowanie

Generador de preguntas to gra językowa w postaci kostek edukacyjnych służąca do nauki konstruowania pytań w języku hiszpańskim z zastosowaniem ośmiu podstawowych słówek pytających: ¿Quién(es)? ¿Por qué? ¿Cuál(es)? ¿Dónde? ¿Cuándo? ¿Qué? ¿Cómo? lub ¿Cuánto(s)?/¿Cuánta(s)?.

Poziom trudności językowej: Poziom początkujący (A1-B1 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego).

Przedział wiekowy graczy: Dzieci od 7 roku życia, młodzież, dorośli.

Cele językowe:
– formułowanie zdań pytających z użyciem słówek pytających;
– nauka podstawowego słownictwa i struktur języka hiszpańskiego;
– rozwijanie umiejętności związanych z prowadzeniem konwersacji.

Ilość proponowanych wariantów rozgrywki: 8

Wariant podstawowy rozgrywki:
Każdy z graczy kolejno wykonuje rzut kostką, a jego zadaniem jest ułożenie dowolnego zdania pytającego z zastosowaniem wylosowanego słówka ¿Quién(es)? ¿Por qué? ¿Cuál(es)? ¿Dónde? ¿Cuándo? ¿Qué? ¿Cómo? lub ¿Cuánto(s)?/¿Cuánta(s)?.

Wariant 2 rozgrywki:
Każdy z graczy kolejno wykonuje rzut kostką i układa pytanie składające się z wylosowanego słówka pytającego oraz jednego ze znajdujących się wokół niego wyrazów. Przykładowe zdanie dla słówka ¿Cuándo? i rzeczownika verano: ¿Cuándo empieza el verano?. Za każde poprawnie ułożone zdanie gracz otrzymuje punkt. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość punktów.

Gra znajduje zastosowanie:
- w nauczaniu języka hiszpańskiego w szkole podstawowej (pierwszy język obcy nowożytny w klasach od 4 do 8; drugi język obcy nowożytny w klasach od 7 do 8; dodatkowy język nieobowiązkowy w klasach od 4 do 8),
- w szkole ponadpodstawowej (liceum, technikum) w klasach 1, 2 i 3,
- w szkołach językowych realizujących kursy języka hiszpańskiego na poziomach A1, A2 i B1,
- w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, gry towarzyskie lub prywatne lekcje języka hiszpańskiego).

Instrukcje: obok instrukcji w języku hiszpańskim do gry dołączono instrukcję w języku polskim zawierającą:
 - wprowadzenie metodyczne dla nauczycieli, rodziców oraz samych graczy,
 - rozbudowane scenariusze rozgrywek,
 - propozycje zabaw i ćwiczeń edukacyjnych.

Dodatkowa instrukcja w języku polskim to również udogodnienie dla osób nie znających języka obcego w stopniu wystarczającym do zapoznania się z oryginalną, hiszpańskojęzyczną wersją instrukcji, a także możliwość samodzielnego pokierowania zabawami językowo-edukacyjnymi z dziećmi lub rówieśnikami.

Zestaw zawiera następujące elementy:
– 8 kartonowych kostek do gry ze słówkami pytającymi oraz przykładowymi rzeczownikami i czasownikami, które można wykorzystać w budowanych zdaniach. Każda kostka to sześcian składający się 6 pól o wymiarach 4,5cm x 4,5cm;
– instrukcje w języku hiszpańskim i polskim.

Pozajęzykowe zalety gry: Gra Generador de preguntas doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentracja i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami rozgrywki, a także wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.

EAN: 9788394812201
Wymiary opakowania: 19 x 9,5 x 5cm + zawieszka
Wydawnictwo Linguadice

9788394812201
9788394812201
9788394812201

Opis

Poziom trudności
A1
A2
B1
Typ i mechanika gry językowej
Kościana
Gra do nauki języka
hiszpańskiego
Przedział wiekowy
dla dorosłych
dla dzieci od lat 7/8
dla młodzieży
Kontekst edukacyjny
edukacja szkolna
szkoła językowa
szkoła podstawowa
szkoła ponadpodstawowa: liceum, technikum
zabawa w domu
zajęcia grupowe
zajęcia indywidualne
Cel edukacyjny i sprawności językowe
gra do nauki gramatyki
gra do nauki mówienia
gra do nauki słówek, słownictwa
gra do nauki zadawania pytań
gra rozwijająca mowę
rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
Seria
Aprender español jugando - gry językowe do nauki hiszpańskiego
Zastosowanie w edukacji szkolnej
szkoła podstawowa klasa 4
szkoła podstawowa klasa 5
szkoła podstawowa klasa 6
szkoła podstawowa klasa 7
szkoła podstawowa klasa 8
szkoła ponadpodstawowa / średnia (liceum, technikum) - klasa 1
szkoła ponadpodstawowa / średnia (liceum, technikum) - klasa 2
szkoła ponadpodstawowa / średnia (liceum, technikum) - klasa 3
Możliwości wykorzystania w warunkach szkolnych
Układ ławek: klasyczny (rzędy)
Układ ławek: koło, krąg
Układ ławek: podkowa
Układ ławek: segmentowy – wyspy stolików
Wykorzystanie w klasie / na lekcji
Możliwe
Ilość graczy
od 2 do kilkunastu osób
Czas rozgrywki
od kilku do kilkunastu minut
Grupa gier edukacyjnych
gry hiszpańskie

Generador de preguntas Les agradecemos el hecho de haber comprado el juego educativo Generador de Preguntas. La presente instrucción describe los rasgos más importantes del juego y presenta las informaciones prácticas de cómo aprovecharlo en el aprendizaje del español. ¿Quién(es)? ¿Por qué? ¿Cuál(es)? ¿Dónde? ¿Cuándo? ¿Qué? ¿Cómo? lub ¿Cuánto(s)?/¿Cuánta(s)?.

NIVEL DE DIFICULTAD LINGÜÍSTICA: A1-B1 según el Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas).

EDAD DE LOS JUGADORES: Niños de 7 y más años de edad, jóvenes, adultos.

OBJETIVOS LINGÜÍSTICOS::
– la formulación de oraciones interrogativas con el uso de pronombres interrogativos,
– el aprendizaje del vocabulario y estructuras básicos del español;
– el desarrollo de habilidades en la lengua hablada.

USO DEL JUEGO:: El juego Generador de Preguntas hace que el aprendizaje de español sea más atractivo y como tal puede ser un buen complemento de las clases típicas del colegio e instituto u otros cursos lingüísticos. Asimismo, supone una buena manera de divertirse en casa, con familia y entre amigos.

CONTENIDO: El juego contiene los siguientes elementos:
– 8 dados de cartón con pronombres interrogativos y algunos de los sustantivos y verbos que se pueden usar para formar las oraciones;
– la instrucción.

PARTIDA BÁSICA:
Cada uno de los jugadores tira el dado y forma una pregunta con el pronombre sorteado: ¿Quién(es)? ¿Por qué? ¿Cuál(es)? ¿Dónde? ¿Cuándo? ¿Qué? ¿Cómo? or ¿Cuánto(s)?/¿Cuánta(s)?.

PARTIDA BÁSICA 2:
Cada uno de los jugadores tira el dado y forma una pregunta con el pronombre sorteado y usando una de las palabras de alrededor del pronombre. Ejemplo de una pregunta con el pronombre ¿Cuándo? y la palabra verano: ¿Cuándo empieza el verano?.Por cada frase correcta el jugador ganará un punto. El que al final tenga el mayor número de puntos, ganará la partida.

VENTAJAS NO LINGÜÍSTICAS: El juego Generador de Preguntas permite desarrollar las competencias mentales tales como memoria, concentración y percepción, favorece una memorización eficaz y promueve un estilo de vida activo y la competición sana. Su forma entretenida ayuda a entablar relaciones sociales con otros participantes del juego así como influye de forma positiva en la reducción de distancia entre estudiante y profesor.

EAN: 9788394812201
Linguadice

Rated 4.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews
Autentyczny zakup

Łatwiej ogarnąć płynne budowanie pytań

!Hola wszystkim! Genialna w swojej prostocie gierka składająca się z sześcianików ze słówkami, które służą do zadawania pytań. Na każdym boku sześcianu jest słówko pytające oraz około dzisięciu rzeczowników i czasowników. Rzucamy kostką i szybko układamy pytanie wybierając sobie po jednym rzeczowniku i czasowniku. Niezła gimnastyka dla umysłu, ale szybko się człowiek wdraża i zaczyna ukłdać pytania jak maszynka. Nieźle się można przy tym pośmiać, bo kombinacje i zdanka wychodzą czasem błazeńskie, a jeszcze śmieszniej jest jeśli zaczynamy układać całe ciągi pytań i odpowiedzi.