Na tej stronie stosujemy pliki cookies. Z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach nie zbieramy w sposób automatyczny żadnych informacji. | Czytaj politykę cookies

zamknij

Składanie zamówień

Zachęcamy Państwa do składania zamówień na materiały do nauki języków poprzez nasz sklep. Jednocześnie prezentujemy kilka przydanych informacji przeznaczonych dla nauczycieli, lektorów, szkół, instytucji i bibliotek.

Stały rabat dla nauczycieli

Wiele z artykułów dostępnych w naszym sklepie oferowanych jest już z rabatem 10%-15% od cen katalogowych. Nauczyciele języków obcych i lektorzy mają jednak możliwość zakupu wszystkich materiałów z dodatkowym 5% rabatem kumulującym się ze zniżkami obowiązującymi w sklepie. W celu otrzymania stałej zniżki należy po zarejestrowaniu się w naszej księgarni wysłać do nas e-mail na adres info@ettoi.pl z informacją o uprawnieniu do zniżki dołączając dokument potwierdzający fakt, że jest się nauczycielem. Dokumentem takim może być skan legitymacji nauczycielskiej, dyplomu ukończenia studiów w zakresie nauczania języka obcego lub zaświadczenie od dyrektora szkoły potwierdzające zatrudnienie na stanowisku nauczyciela języka obcego. Po weryfikacji otrzymanych danych przypiszemy do konta klienta nauczyciela/lektora stały dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Warunkiem korzystania ze zniżki dla nauczycieli jest zgoda na otrzymywanie newslettera i zaznaczenie tej opcji podczas rejestracji.

Zamówienia z odroczonym terminem płatności

W przypadku zamówień składanych w imieniu szkoły, przedszkola lub innej instytucji oświatowej (gdy płatnikiem zamówienia ma być któryś z tych podmiotów lub jednostka samorządowa) istnieje możliwość otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności. Opcja taka będzie widniała wśród dostępnych form płatności w trakcie finalizacji zamówienia i będzie opisana jako Płatność przelewem po otrzymaniu towaru.

W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do poproszenia o przesłanie potwierdzenia zamówienia w formie skanu zawierającego pieczęć instytucji i podpis osoby zamawiającej.

Zamówienia w ramach funduszy unijnych i programów rządowych

Obsługujemy zamówienia realizowane z funduszy Unii Europejskiej oraz w ramach programów rządowych. Wystawiamy faktury z 14-dniowym (lub na życzenie dłuższym) terminem płatności respektując jednocześnie życzenia i wskazówki zamawiającego dotyczące ewentualnej konieczności doprecyzowania nazw zamawianych artykułów zgodnie z narzuconymi wytycznymi.

Jeżeli z przyczyn formalnych niemożliwe jest złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy, prosimy o przesłanie zamówienia mailowo lub telefonicznie.

Środki do wydania?

Jeśli Państwa szkoła, biblioteka lub instytucja chciałaby otrzymać pomoc w zaplanowaniu zakupów ze środków przyznanych na zakup materiałów edukacyjnych, chętnie udzielimy merytorycznego wsparcia, doradzimy, które materiały będą najbardziej pasowały do Państwa potrzeb i samodzielnie przygotujemy kosztorys dopasowując go do wskazanej przez Państwa kwoty. Po przedstawieniu wstępnego kosztorysu wysłuchamy Państwa uwag i dokonamy ewentualnych modyfikacji w celu jak najlepszego dostosowania profilu oferty do Państwa oczekiwań przedmiotowych i formalnych.

Posiadamy wiedzę merytoryczną o każdej z oferowanych przez nas pozycji, znamy specyfikę nauczania w szkołach podstawowych, średnich, szkołach językowych, nasze propozycje będą więc uwzględniały specyficzne konteksty nauczania oraz specyficzne potrzeby jednostek kulturalnych i edukacyjnych.

Darmowa wysyłka

W przypadku zamówień indywidualnych na kwotę powyżej 220zł przesyłkę wysyłamy na koszt własny niezależnie od wybranego sposobu płatności.