Merry Team 1 Pupil's Book to podręcznik pierwszego poziomu kursu Merry Team przewidziany na około 80-90 jednostek lekcyjnych po 45-60 min.
Każda lekcja podręcznika skonstruowana jest wokół tematów odzwierciedlających poziom wiedzy o świecie oraz zainteresowania dziecka. Prezentowane treści dotyczą zarówno informacji o świecie rzeczywistym, jak i tematów odwołujących się do wyobraźni dziecka koncentrując się przede wszystkim wokół dziecka i otaczającego go najbliższego świata.
Podręcznik kładzie nacisk na rozwijanie umiejętności słuchania i mówienia odwołując się jednocześnie do niewerbalnych środków przekazu i stymulując je u dziecka poprzez liczne ćwiczenia poprzedzające naukę czytania i pisania.
Przykładowa strona z tej książki:

Autorzy: Mary Musiol, Magaly Villarroeel
Format: 21,5x28,5cm, 64 kolorowe strony
ISBN: 9788853610942
Wydawnictwo ELI
Opis kursu Merry Team:
Merry Team jest sześciopoziomowym kursem do nauki języka angielskiego przeznaczonym dla dzieci szkoły podstawowej. Koncepcja kursu opiera się na wykorzystaniu teorii inteligencji wielorakich i, co za tym idzie, stymulowaniu dziecka do różnorakich form komunikacji (werbalnej, muzycznej, graficznej, fizycznej oraz emocjonalnej).
Każdy poziom kursu składa się z:
-podręcznika ucznia
-zeszytu ćwiczeń dla ucznia z załączoną płytką CD
-podręcznika metodycznego dla nauczyciela z załączoną płytką CD
-kart z obrazkami typu flashcards (z wyłączeniem poziomów 5 i 6)
-płyty DVD (wspólnej dla poziomów 1 i 2 oraz dla 3 i 4)
-posterów (dla poziomów 3, 4 , 5, 6)
Każdy poziom przewidziany jest na około 80-90 jednostek lekcyjnych po 45-60 min (tempo pracy pozostaje elastyczne dzięki licznym wskazówkom zawartym w podręczniku dla nauczyciela dotyczącym możliwości wydłużenia lub skrócenia danej lekcji).
Każda lekcja podręcznika skonstruowana jest wokół tematów odzwierciedlających poziom wiedzy o świecie oraz zainteresowania dziecka. Prezentowane treści dotyczą zarówno informacji o świecie rzeczywistym, jak i tematów odwołujących się do wyobraźni dziecka. Poziomy 1 i 2 koncentrują się przede wszystkim wokół dziecka i otaczającego go najbliższego świata, podczas gdy celem poziomów 3 i 4 jest rozwijanie świadomości w kierunku wiedzy o współczesnym świecie (poziomy 5 i 6 stanowią kontynuację tego kierunku).
Autorami kolekcji są: Mary Musiol, Magaly Villarroel