Gra językowa Il gioco dello Zig zag
Wysyłka w 24h (z wyjątkiem dni wolnych od pracy)
11,90zł (paczkomat), 13,90zł (DPD / Pocztex)
Bezpieczne pakowanie
Na tej stronie stosujemy pliki cookies. Z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach nie zbieramy w sposób automatyczny żadnych informacji. | Czytaj politykę cookies |
zamknij |
Wysyłka w 24h (z wyjątkiem dni wolnych od pracy)
11,90zł (paczkomat), 13,90zł (DPD / Pocztex)
Bezpieczne pakowanie
Il gioco dello Zig zag jest planszową grą językową przeznaczoną na poziom początkujący i nieco wyższy przeznaczoną do nauki podstawowego słownictwa języka włoskiego oraz słownictwa związanego z czynnościami codziennymi. Polega na losowaniu kart z różnymi wyrazami reprezentującymi nazwy przedmiotów, sklepów, zwierząt, i czynności oraz dopasowywaniu do tych wyrazów największej możliwej liczby innych wyrazów. Każdy wyraz to przeskok pionkiem o jedno pole na planszy. W zestawie znajduje się instrukcja z opisem zasad prowadzenia gry.
Format 34x23 cm
Zestaw zawiera: planszę, zestaw kart, klepsydrę, pionki, instrukcję
ISBN 9788881487554
Wydawnictwo ELI
Il gioco dello Zig zag - Per esercitare e memorizzare il lessico della vita quotidiana
Livello A2-B1
Ogni carta ha una serie di parole relative a negozi, animali, arredamento e altri temi quotidiani. I giocatori estraggono una carta e devono ricordare il maggior numero di parole relative a quell’argomento. Ogni parola vale un punto e permette di avanzare lungo il percorso a zigzag sul tabellone.
La scatola contiene:
un tabellone, 30 carte, 2 segnalini, un dado,
un clessidra, una guida.
ISBN 9788881487554
Pragnę szczerze polecić ten tytuł w ofercie materiałów edukacyjnych ELI. Mimo swej prostoty ta gra dydaktyczna spełnia doskonale swoją funkcję - można nawet rzec, że prostota jest jej zaletą. Proste zasady gry planszowej, oparte o nieśmiertelny model "Chińczyka", nie przysłaniają głównego celu, jakim jest nauka słownictwa, równocześnie wprowadzając element stymulacji do nauki, jaki zawsze stanowi każda rywalizacja. Polecam, w szczególności jako narzędzie dodatkowe do metod podręcznikowych; te bowiem, jakkolwiek nie były by urozmaicone, nie wyjdą nigdy poza pewną określoną formę nauczania.